Waarom Willem&Drees

wat is deze week jouw favoriete recept?

wachtwoord vergeten?

Maak gratis een account aan

Eet de wereld lekker beter!

Account aanmaken

antioxidanten uit tomaten bevorderen je geheugen

Wachtwoord vergeten?

Geen probleem. We sturen je graag een link om hem opnieuw in te stellen.

Maak gratis een account aan

Persberichten

Welkom op de Willem&Drees pers pagina. Hier vind je de meest actuele berichten van en over Willem&Drees. Veel leesplezier!

Vacature: stagiair logistiek/inkoop bij online foodbedrijf m/v

- 15/01/2020

Wil jij graag actief zijn bij een duurzaam bedrijf in de food-sector? En draag je met jouw werk graag bij aan een betere wereld? Dan zijn we op zoek naar jou!

We zijn per direct op zoek naar een fulltime meewerk stagiair in de richting logistiek/inkoop. Als stagiair ben je een onderdeel van Team Operatie, gevestigd in de Meern (bij Utrecht). Dit team houdt zich bezig met de inkoop, assemblage en distributie van maaltijdboxen. In deze snel ontwikkelende markt is iedere week anders, wat het werk erg dynamisch maakt!

Het duurzame onlinefood bedrijf van de toekomst!

Ekomenu en Willem&Drees willen het voedselpatroon en boodschappengedrag van Nederlanders en Belgen een duurzame boost geven. Hoe? Bij ons kun je recepten kiezen die passen bij een gewenste leefstijl. We zijn uniek als aanbieder van biologische, gezonde maaltijdboxen.

Onze missie is gezond eten makkelijk maken. En klanten onbezorgd laten genieten van heerlijke gerechten. Helemaal op maat thuisbezorgd, passend bij een bepaalde leefstijl. We kiezen voor 100% biologisch en veel verse producten van het seizoen. Met extra veel nutriënten en zonder kunstmatige toevoegingen en meststoffen. Want gezond eten kan niet zonder een gezonde bodem. Door vooraf te bestellen en het op maat leveren kan zonder voorraad en verspilling gewerkt worden. De hoeveelheid ‘waste’ in de keten kan met maar liefst 30% gereduceerd worden.

Welke taken komen er zoal op je af

o Bestellen van producten voor onze maaltijdboxen

o Voorbereidende werkzaamheden voor het inpakken van de boxen

o Trouble-shooting tijdens de inpakdagen

Wat vragen wij

o Enthousiaste HBO student in richting Logistiek of Bedrijfskunde

o Een zelfstandige, initiatiefrijke en accurate student

o Minimaal 5 maanden beschikbaar

o Vaardigheden in Excel

o Een flexibele instelling

Wat bieden wij

o Een dynamisch, jong bedrijf waarin jouw inzet het verschil kan maken

o Een informele plek met veel vrijheden en leuke collega’s

o Marktconforme stagevergoeding

o Werkplek in De Meern én start-up center B.Amsterdam

Solliciteren

Lijkt je dit wat? Mail je motivatie en CV naar Nico Laméris (nlameris@ekomenu.nl) en wie weet word je onze nieuwe collega.